Saturday 6 April 2013

hi :) lama tak update apa yg terbaru. byk cerita yg nak disampaikan but tkmau lah.
hidup aku ni happy pun ada., menangis memanjang pun ada..
mcm mcm berlaku dkt hidup aku ni.

Abt Apis, memang aku happy dgn dia tapi byk kali kitaorg gaduh.
hidup aku kena ikut cakap dia. lols. aku sangat susah utk itu.
aku dah banyak berubah sekarang ni. BANYAK SANGAT!
Tapi ada juga salah aku, penah sekali kitaorg gaduh sampai hmm aku tumbuk dia.
Kejam sehh. banyak. brutal betul lah :( 
okay aku kena berubah sikap aku yg still boyish tu. MUST!
Apa pun dia and aku dah sedaya upaya kekalkan relay ni.
Apis sangat penyabar. Alhamdulillah dia bolehkan accept kekurangan aku yg panas baran ni.
Nak tahu something? Sebabkan dia, aku dah tak text mana mana kawan LELAKI aku yang dulu.
Like seriously mcm dah putus kawan. Setahun lebih kutt tak hang dgn dorg.
Tapi utk kebaikkan aku juga kan?
Am I right?

Now abt my ex. Aku still rasa serbasalah dkt dia. SANGAT SERBASALAH.
Disebabkan cousin dia sama sekolah dgn aku, haish muka 'dia' yang tibul. apakah itu?
Aku pun bangang stalk blog dia, twitter dia. Hahaha sakit hati sendiri. 
lagi dengar lagu dia yg baru.
hahaha mengarut ar aku nak nangis. (memang menangis pun)
hm memories always memories.
Susahlah nak lupakan dia. tapi aku kena juga lupakan dia.
Bobo always tengok aku time tidur. haha mak lah ni letak dkt hall. 
Nanti aku buatkan seluar kait utk kau eh bobo? takmau bogel mcm tu.

Hidup ni aku takboleh nak focus dgn cintan je. SPM didahulukan.
Kesian Apis diabaikan coz busy dgn sukan sukan sukan. Im sorry :'(


Okaylah gtg. Have a nice day! Adios Amigosssss :p