Sunday 15 September 2013

New Life

Assalammualaikum :)
Lagi 50++ nak SPM and i need to focus on study. Alhamdulillah result aku makin bagus. Syukur alhamdulillah ;)
Aku mesti ketepikan couple ni. Matlamat aku nak berjaya and nak banggakan family aku so aku decides nak single buat sementara waktu.
A lot of things i've to make it right. Must focus on my becoming SPM.
Nak buktikan orang susah macam family aku boleh berjaya and nak jadi contoh yang baik untuk adik aku.
I wish i can make it.
Berbekalkan doa mak, aku harap sangat dapat berjaya.
Dan harap sedikit demi sedikit solat 5 waktu akan aku penuhi and jadi wanita muslimah.
Ya Allah berat sungguh cabaran yang telah engkau taburi. Kuatkan lah iman ku, tiang agama aku, berikanlah aku hidayah dan petunjukmu ya Allah. Amin amin amin rabbalalamin :')
Harap kawan aku aku aku dipermudahkan untuk menjawab SPM yang akan datang.
Menutup aurat itu wajib dan akan aku menutupnya.
Oh ya!! untuk adik aku Nur Fajar Idayu Binti Jamil, gooluck for your PMR! Kak ira harap sangat Ayu dapat banggakan mak. Tak macam kak Ira dapat result teruk sebab accident 2 tahun lepas. For PMR and SPM candicates, do your best in everything esp your becoming PMR and SPM!!!!!
Nurzushahira YOU CAN DO IT!

Salam,
Zushahira