Monday 27 August 2012

Thanks :')

Terimakasih sebab dah bagitahu apa yang patut aku tahu :')
Sorry aku layan kau mcm stranger before this. Aku buat donno dkat kau even kau tu boyfie aku.
Now dah ex aku, actually aku rindu dho dkat kau.
Aku rindu time last kita hang together with epy and your cousin, kita karaoke sesama.
Aku memang puji suara kau yang sedap tulaa and aku nak dengar buat kali terakhir.
Sorry lah aku eja nama kau salah. Kau pun sama apa eja nama aku salah.
Tu sume citer lama apa? So just forget it :)
But before that nii semua berlaku sebab one week takcontact. 
Aku tkcontact dia bukan sbb aku tksayang dia. seriously time tkcontact tu aku dah mula sayang dia thats why aku buat Hi, please call me back. 
Bila malam aku mesti nak dengar suara dia tapi disbbkan aku stay bukit indah, kedai topup semua jauh. dan aku takberani nak jejalan sbb itu bukan tempat aku and aku tkbiasa dkat area situ.
Tapi dia fikir aku hiraukan dia. Aku tipu dia, aku layan kawan lebih dari dia. Aku takthu knp start dia dah tawar hati dkat aku aku pula sayang gila babeng dkat dia. Sangat pelik kann? 
Bila aku dah start sayang dkat dia and dah lupakan Umair, dia pula buat keputusan untuk tinggalkan aku :'( 
Aku rasa marah gila time tuu. Dia fikir aku kikis dia. kalau aku suka kikis orang, dah lama aku kikis harta lelaki lain untuk keperluan aku lagilagi lelaki yg suka dkat aku.
Aku tkpaham mcm mana dia boleh fikir aku seteruk tuu. Hmmmm

To my Ex: Aku dah baca all your blog about me. Seriously aku tak tipu aku menangis macam orang gila dkat rumah. Non stop crying. Aku cerita semua dkat family angkat aku Fafat. Hanya dia yang faham aku.
Kenapa aku buat tu ini, but actually all this happened because my fault.
Aku accept kau sebab aku takboleh nak buat kau kecewa. Kau punn cakap semua nii kau buat first time kan?
So aku rasa sangatsangat serbasalah kalau aku tolak but hmmmm
Tapi aku pun bangang ah tahu benda nii akan buat dia terseksa tapi aku terima juga. Aku rindu kau gilagila!
Dalah kau comel, kecik lagi. Aku takboleh nak buang bobo yg kau kasi. All our pictures. Tu suma kenangan and aku sangt susah untuk lupakan :'(
Aku hope sangat one find day before apa apa terjadi aku nak dengar suara kau dan cakap kau dah bersedia maafkan segala kesalahan aku. Aku akan sangat tenang if situation tu berlaku.
Maafkan aku. Aku bebetol menyesal buat kau macam gitu :'(
Aku zalim sangat buat benda zalim tu dkat kau hanya seorang lelaki bernama Umair.
Sekarang mmg Umair takda dalam hidup aku, aku pun tkda perasaan dkat dia.
Aku bebetol menyesal.
Lagi sekali maafkanlah aku, aku mohon sangat dkat kau dan jangan benci aku.
Kau dah mengajar aku banyak. Terimakasih atas semua :')
Aku mmg bahagia dengan boyfie aku sekarang but sometimes our memories disturbing my mind.
Aku kerap teringatkan kau. Selalu tersasul nama kau. Hmmmm
Aku berjanji aku tak akan mempermainkan kasih sayang seorang insan yang bebenar sayang aku.
Kau telah menyedarkan aku Faizan. Thanks imy :')