Friday 15 June 2012

BERAKHIR SUDAH :/

Selama aku hidup nii hanya 2 lelaki yang aku penah sayang dahulu. You want to know who they are? Capital M.U Bin Z and capital M.F Bin M.N Memang lah sometimes kita sakit hati tapi its normal. Nak sayangkan orang lain it takes a very long time. Memang aku penah couple dengan sana, sini, sinun. But setakat nii hanya 2 orang je. Haish kekadang aku rasa menyesal setia gaban punn ade. Even aku tksayang seseorang tu tapi aku tahu aku ada couple and ofc aku akan setia memanjang. Tapi dorang yg tkreti hargai aku nii asyik jealous sebab aku ade ramai kawan lelaki. Ish so stupid! Aku kan dah cakap awal awal yg aku mmg ramai gila kwn lelaki, perempuan punn berapa ketol je. Member dgn lelaki is more better sebb dorg satu kepala dgn aku. Even annoying pun ade juga. Kwn dgn lelaki its more fun sebab aku boyish. Kasar tahap gaban. Bukan aku yg cakap boyfriends and girlfriends aku sendiri yg bagitahu aku nii kasar sgt. Its normal because it is my style, my attitude. But tk semestinya aku boyish aku tkda hati dan perasaan. Sebrutal aku pun aku tetap perempuan. Aku punn senang sedih even aku gilagila. Aku stress aku akan ketawa non stop for release my stress. Haha ! Kwn aku yg penah tgk aku mcm pesakit jiwa tu, Sam and Effira jelaa. Hmm but its okay i've learned from my mistakes. I tried to be strong and forgot all the memories with him and him. M.U dah lama aku lupakan 8 bulan yang lalu. lama kan? M.F pula aku akan try slowly lupakan dia. Okay bye :'3