Tuesday 5 June 2012

I'M SINGLE BABE .

Sayang mana pun kita dekat orang tu, one find day kita terpaksa tinggalkan dia juga kerana kita akan jumpa dengan orang yang lebih sesuai atas kerestuaan Allah yg maha Esa. Setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmah disebalik kelukaan kita. Allah sudah menetukan siapakah jodoh yang terbaik untuk kita. tetapi kalau takberusaha tak guna juga kan? kita harus pasrah dengan semua dugaan dan pasrah kepada-Nya. Pasrah itu menyerah. justeru, kita haruslah meminta kekuatan daripda-Nya untuk terus tabah mengharungi setiap detikdetik hidup dengan ketabahan jiwa dan raga kita :'3

Dengan itu aku mengisytiharkan bahawa tepat pukul 5.10 a.m hari ahad, 3 Jun 2012 bersaksikan tisu tisu toilet, airmata tak reti nak stop, bantal tidur aku dan cicak dekat dinding, maka aku jadi single :')

Ada juga aku happy sebab aku takperlu nak fikirkan perasaan org lain and sedih coz faizan tu baik sgt. takpenah aku jumpa lelaki yg sanggup buat ape untuk aku, yg selalu tunngu aku text dia tapi aku terlalu busy sampai tktext dia. but dia sanggup bertahan kerana sayangkan aku terlampau hmmm terlampau sangatlah aku rasa ! okay bye :'3