Sunday 24 June 2012

BESTFRIEND :)

Huy guys :) 23 June 2012 was the best day ever!
Hahaha ya with my bestfriend ApisZipp si mangkok ayon tu xD
Hang dengan dia memang tak sah kalau tak berdekak sakan .___.
kita hang dkat cs then as usuall  aku datang pukul 4 petang (y)
then beli ticket Hanya Aku Cinta Kau Seorang (HACKS)
Nii hah gambar dia.




Then aku kena cakap. Eee malu gila .___. orang tu ingat kitaorang couple. LOL !
after that aku pakai baju america.
Adalah manusia jakun lalu sebelah hye America.
Hye USA. duhhhh .___.
Paling best dkat Foodcourt (y) non stop berdekak!
Masing Masing layan kepala xD
hahahahaha joget lahh buat mata juling lahh ish memacam lah then boleh dia amik gambar aku sesenyap.
Nasib baik gambar tu lawa :D
then movie start 6 petang. Bermulanya movie.
Sumpah cerita tuu macam aku dengan dia.
Sesweet cerita tu sesweet kitaorang lahh . tetttttt hell .____.
masingmasing tengok sesama sendiri. then ketawa.
tahh lah dia layan aku macam lain tapi aku tahu kitaorang just BESTFRIEND.
Kawan dia nak usha aku then tga lepak dengan abang kawan lama aku nama dia UDE, dia bagi signal nak blahh.
mcm dia tk kasi kawan dia tu kenal dengan aku. hahaha jealous eh kau apis?
Aku merajuk nak balik cepat main jalan laju tinggalkan dia sesorang.
Padan muka kau! then boleh kawan dia cakap janganlah tinggalkan apis sesorang. kesian dia. Ada aku kesah? then dalam bus aku berbual dengan ude.
aku tkpandang langsung muka Apis.
After that, ude and the geng turun uda.
aku fikir si Apis tu turun uda rupanya nak teman aku balik sampai depandepan rumah Effira Alea,iaitu rumah family angkat au dkat Kampung Pasir.
selalu gila hang rumah dia :)
then dalam bus dia pujuk aku.
suka sangat cekik tengkuk aku then main rambut aku .____.
'PAKKKK' ! sekali kena pukul dkat perut daaa.
sedap senget kena pukul dgn aku? hahaha!
then dia nyanyi lagu. haish balik aku takboleh hang depan rumah epy lelama sebab nanti mummy marah.
aku salam boleh pula memain .____.
then lawan salam after that blahh masuk umah, dia pandang aku aku pandang dia then aku perasan dia mcm happy semacam.
apakah itu?
confuse :/