Thursday 21 November 2013

I can do it!

Setiap pertemuan mesti ada perpisahan.
Macam aku jugak ;')
Penat sebenarnya nak tunggu orang yang tak pasti samada dia akan jadi milik aku ke tak.
PENAT GILA!
Tapi aku tak jemu jemu tunggu dia.
Kekandang bodoh tapi dah sayang nak buat macam mana kan?
Aku cabar diri aku untuk tunggu dia 2 tahun lagi.
Dan aku dah janji dengan diri aku and adik aku yang aku tak kan buka hati untuk mana mana lelaki dalam masa perjanjian aku ni.
Yeah I know I'm strong enough. Strong enough to face the fact that I will never get him.
Aku je yang bodoh tunggu padahal aku tahu untuk dapatkan memang susah.
Macam macam dugaan aku lalui.
Kalau aku dapat tunaikan janji aku ni, umur 19 tahun pun aku single. Hahahahah macam loser je, macam loser je XD
KAlau betul aku dapat tunggu dia kira % tahun ah aku tunggu dia. Eh otak dia! Lama lama nak kenapa?
Hahahahah bangang abadi aku ni. Whatever it is, aku akan tetap tunggu dia
Ayat last aku bagi dia, aku suruh dia dengar lagu disaat sendiri and bahagiamu deritaku.
NAMPAK TAK LOSER AKU TERSERLAH?!!!!!
blablabla..
Takpalah, kalau takda jodoh juga, nak buatmacam mana.
Terpaksa juga aku lupakan dia.
Aku just kena kuat! Ye kuat!
oh ya "bila dua hidup dah sebati, tak semudah itu untuk dileraikan"
Adios people :)