Tuesday 26 June 2012

Gala Night Annual Dinner '12

Hye guys :) 22nd of June 2012 is the best day ever!
Senior ada buat Gala Night Annual Dinner.
Actually for form5 tapi Nasya jemput form4 :)
Budak form4 Convent yang pergi hanya aku, Effira Alea and Puteri Belqis Issabel :)
Kitaoranglah junior yang ngam nak mati dengan senior :)
Aku dengan Effira lah junior paling layan kepala :)
Hahahahaha junior kesayangan senior :)
Rindu kalau next year diorang takda :(
Yelaaa aku dengan Effira mmg bestfriend tapi tapi taklengkap kalau takda senior yang layan kepala kitaorg :')
Bukan senang nak rapat dengan senior.
Kiranya kitaorg lah paling beruntung :D
Okay nak cerita pasal Gala Night nii :3
Firstly mcm nii aku memang tengah kaya gila gaban time tuu. mcm mcm aku buat (y)
manicure lah, teman Effira and Imran tgk movie, ish memang boros gilaa -____-
Aku pening kepala nak cari dress. yela aku tidur rumah Effira malas nak balik rumah.
Tapi nasib baiklah dapat pinjam dress senior :D 
I LOVE YOU lah Edd!
Then that time aku ajak bestie aku Apis pergi Gala Night.
Dia short rm20 so tga kaya aku support :)
So bestfrined aku yang sewel nii jadilah partner date aku :D
Gala Night nii buat dkat Mutiara Hotel.
Siap dari rumah pakai simple just tshirt, jeans and wedges.
Effira pula tshirt, jeans and heels.
Sampai Mutiara Hotel pergi bilik Edd then tukar dress :D
Ini diaaa hasil after tukar dress :)

Me, Effira Alea aka Mybestfriend forever!, Nur Hazwani aka kaka angkat kesayangan and Akmal Raihan aka kakak kesayangan juga :D
Nak tahu tak?
Aku and Effira bestfriend, Wani and Ray bestfriend :)
Hahaha memang rapatkan kitaorg?

Ada lagi!

MY SAYANG, EFFIRA ALEA :D I LOVE YOU EPPY!

Hehe ini pula buat muka xD


Ini picture with my Bestfriend :D I love him so much :')
His name is Muhamad Kamarul Hafis.
Lelaki yang layan semua karenah aku.
Mcm mcm kenangan ada (y)


Ramai orang fikir dia couple aku. LOL!

Banyak kenangan aku dengan dia :) Yelaa kitaorang kan bagai Cinta Planet Platinum :)