Friday 29 June 2012

28th OF JUNE '12

Hye guys :) 28th of June '12 Sport Day of Convent JB.
Dari rumah dah sesiap pakai Tshirt hitam fer Kompang.
Hehe pemain melanak nii memang dah teror.
Bak kata Wan Sabrina :)
 Melanak just aku, Wan, Effira, Belqish, Ray.
Melalu pula Aien, Sara, 2 senior indian, Wany.
Melalu yg pukul bodoh pun tkpast. Haish naik geram aku.
Macam manalah nak ajar junior next year?
Grrrr -_____-
Okay after that aku pergi port St. Patrick.
Suddenly vise captain aka Min Qi bagi number lari dkat aku.
Reaction aku macam gini.
Nike : "Hah? Min qi you serious hah nak i lari?"
Nike : "I lari berapa meter?"
Yelaa dengan takbuat satu practise punnnnnn. nak mampuss?
Then Min Qi cakap.
Min QI : "Hey nike you kena lari 800 meter tau."
Nike : "Hah? You biar betol? I reserve je kan?"
Min Qi : "no lah Nike you memang kena lari 800 meter."
WHATTTTTTTTT?!
Sakit perut semua ada! Grrrrr -.-
Then pergi toilet salin baju Patrick then number Min Qi pakaikan.
Haha! Senior aku jealous. LOL !


Disebabkan aku tkbuat apa apa latihan, lagi 200 meter aku terus pengsan.
Otot kaki aku terus kejang. Pengsan then St. john tolong.
Gila kan? Kecoh nak mampusssssss!
Ada orang ingat aku aku masuk hospital lahh.
Haha! After that tukar baju cheering.
Sepanjang aku jalan tu semua orang tanya.
"Nike are you okay?"
Aku just jawab "I'm fine *senyum dgn muka kelat"
Then dah pakai skirt bagai, nilahh hasil nya :D


With my Ex senior and Sara Nurlisa



Again with Sara Nurlisa




Wtih ex Convent girl Putri Nur Aishah, Effira Alea and Me :)


Again with them :D


Nii memang macam hape xD haha!
Apis cakap macam katak hijau. Hah baguslah ingatkan aku dkat someone -___-

Then gambar aku tga lari next time upload.
Harinii lah paling best :D


Imran and Effira :)
EAMIMIMA


Hehe nii dengan dia :)
Malu lahh katakan.
Apis and Nike :)

That time tengah makan dkat KFC, KSL.
Kitaorang tengok The Brave :)
Comel nak mati. Non stop ketawa :D Aku ketawa Apis ketawa.
Then aku jalan dengan Apis je. Effira dgn Boyf dia.
Together jela kita org :)
Dalam bus ontheway to CS paling sweet and paling best.
Masing masing dah macam couple.
Oh sweet :D
Apis and Imran ngam gila xD
Bestlah masing masing ngam. Happy nya hidup :)
Ontheway balik Kampung Pasir, naik bus. As usual kitaorg duduk belakang sekali.
Dia lapar aku bagi burger Mcd. Dapat free time sukan.
Kesian Apiss lapar so aku bagi. then nak suap aku pula.
Ish malu siot. Paksa pula tuu.
Then aku pun makan :)
Then dia balik Uda, kitaorg tumbuk.

THE END :)